×

ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم

در کمترین زمان ممکن تعمیرکاران ما در خدمت شما خواهند بود

ثبت درخواست تعمیر فوری

نمایندگی گری در امام حسین 09122803982 خدمات سراسری تهران

20 آذر 1399 توسط

نمایندگی گری در تهران

نمایندگی گری در امام حسین 09122803982 خدمات سراسری تهران با گارانتی 90 روزه تعویض قطعات

نمایندگی گری در تهران ، قدرت تحقیق و توسعه فناوری یک قدرت برای توسعه سازمانی است. در روند کنونی که در حال توسعه هستیم، شرکت گری همیشه بر روی خود نوآوری و سلطه بر فناوری‌های هسته‌ای جهت تغییر مسئله اصرار دارد. شرکت گری :

  • بیش از 8000 تکنسین
  • 2 مرکز تحقیقات تکنیکی ملی
  • 1 آزمایشگاه اصلی شرکت سرمایه‌گذاری
  • 6 موسسه (موسسه تهویه مطبوع، موسسه فناوری موتور، موسسه فناوری لوازم خانگی، موسسه فناوری تجهیزات هوشمند، موسسه فناوری انرژی‌های جدیدی و محیط، موسسه فناوری سلامت)
  • 52 بخش تحقیقاتی
  • و بالای 570 آزمایشگاه

دارا می باشد . شرکت گری برای بیش از 15600 حق ثبت فناوری از جمله 5000 حق ثبت نوآوری، درخواست داشته است. در سال 2014 شرکت گری فقط بیش از 4100 اخطار دریافت نموده که به معنی حدود 11 اخطار در هر روز است. سرمایه‌گذاری سالیانه برای تحقیقات فناوری در این شرکت، مبلغی بیش از 4 میلیارد RMB (واحد پول یوان) است. در سال 2014 میزان سرمایه‌گذاری این شرکت بیش از 5 میلیارد RMB بوده است. شرکت گری 12 محصول برتر جهان را در اختیار دارد که توسعه صنعتی آن را شکل داده است .

  • مانند تهویه مطبوع اینورتر 1HZ
  • تهویه مطبوع محیط زیست R290
  • همه واحدهای DC اینورتر VRF
  • چیلر شرکت سنکرون آهن‌ربای دایمی
  • کمپرسور اینورتر 2 مرحله
  • چیلر شرکت اینورتر مستقیم
  • چیلر سوسپانسیون اینورتر و …

نمایندگی گری در تهران

یادداشتی در رابطه با ویروس کرونا

ایمنی و آسایش تمام کسانی که از خدمات آذین سرویس استفاده می کنند همیشه اولویت اصلی ما است. بنابراین ما جهت سازگاری با شرایط موجود، در حال بررسی اخبار و توصیه های سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت در جهت حفظ ایمنی و سلامت مشتریان و متخصصان خود هستیم.

نمایندگی گری تهران – GREE

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند. آذین سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی 90 روز به عهده می گیرد.

حتما ببینید : فروش کمپرسور روتاری

خدمات پس از فروش کولر گازی گری

خدمات پس از فروش که با معادل انگلیسی after sales services نیز شناخته می شود، مدیریت، طرح ریزی و اجرای مجموعه اقدامات نوین و استراتژی هایی در واحد خدمات شرکت ها و سازمان ها می باشد که با حجم عظیمی از مشتریان که از طریق واحد فروش و بازاریابی به شرکت ارتباط یافته اند، روبه رو می باشند. از جمله خدمات کولر گازی گری (Gree) که در این مرکز ارائه می شود می توان به نصب، سرویس، تعمیر کولر گازی گری و همچنین مشاوره و آموزش استفاده صحیح و نگهداری لوازم خانگی اشاره کرد.
با توجه به اینکه این خدمات توسط متخصصانی با میانگین ۱۱ سال تجربه ارائه می شود و دارای 90 روز گارانتی می باشد، شما می توانید با خیالی آسوده کولر گازی گری خود را به ما بسپارید و در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

یک سیستم اسپلیت چگونه عمل می‌کند؟

گاهی نصب یک مجرا، نه دارای انعطاف‌پذیری است و نه مقرون به صرفه. در اینجا شرکت گری راه‌ حل‌های بدون نویز را ارائه می‌دهد که می‌تواند در مسئله سرمایش مورد استفاده قرار گیرد. این شرکت یک جایگزین هوشمند برای سیستم‌های تهویه هوا معرفی می‌کند که یک گزینه عالی برای تعمیرات، اتاق و مکملی برای سیستم‌های موجود در تهویه مطبوع است.

سیستم تهویه مطبوع بدون نویز 3 بخش اصلی دارد:

1- یک واحد خنک کننده در فضای باز
2- دستگیره هوای داخلی / اپراتور
3- یک کانال با قطر 3 تا 4 کابل برق، لوله سرمایشی و یک تخلیه مایع

کندانسور در خارج از خانه و کانال از فضای آزاد به دفاتر، اتاق خواب، اتاق نشیمن، اتاق‌های کامپیوتر، زیرزمین‌ها و هر مکانی که کنترل دما در آن اجرا می‌شود، قابل نصب است. دیوارهای داخلی در فضاهای مورد نظر قرار می‌گیرند تا هوای خنک یا گرم را در صورت نیاز حفظ نمایند. ما در شرکت آذین سرویس ، راه‌حل‌هایی را که از آخرین فناوری‌ها استفاده می‌کنند را با توجه به راحتی شما، به کار می‌گیریم و اعتقاد داریم که ترکیبی از تحقیقات و توسعه، خدمت رسانی به مشتری و تعهد به انجام درست وظایف به عنوان یک شهروند جهانی، ما را در این رقابت متمایز می‌کند.

حتما ببینید : تعمیر کولر گازی

نمایندگی کولر گازی گری

این مرکز سالهاست به صورت تخصصی تعمیرات کولر گازی گری را انجام می دهد و در صورتی که گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده است، متخصصان ما می توانند در سریعترین زمان ممکن و با هزینه ای مقرون به صرفه تر از سایر شرکت ها، مشکل دستگاه شما را برطرف نمایند ؛ اگر گارانتی و ضمانتنامه کولر گازی گری شما به اتمام نرسیده است، می توانید جهت دریافت خدمات، با نمایندگی کولر گازی گری که دستگاه شما را گارانتی کرده تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول درباره نمایندگی گری تهران

اگر نیاز به نمایندگی گری داشتید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

تعمیرکار چه زمانی مراجعه می کند؟

زمان مراجعه متخصص توسط شما تعیین می شود و باتوجه به اینکه نزدیکترین تعمیرکار باتجربه و واجد شرایط برای برطرف کردن مشکل دستگاه شما تخصیص داده می شود امکان ارائه خدمات در کمتر از چند ساعت فراهم است.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

آیا خدمات ارائه شده توسط شما گارانتی می شود؟

تمامی خدمات ارائه شده توسط این مرکز شامل 90 روز گارانتی می باشد و در صورت بروز مجدد مشکل، با اعزام مجدد تکنسین و بدون دریافت هزینه مشکل دستگاه را به صورت کامل برطرف می کنیم.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

روند ثبت درخواست تعمیر کولر گازی گری چگونه است ؟

ثبت درخواست دریافت خدمات کاملا رایگان می باشد و شما می توانید به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس حاصل نمایند.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت

هزینه تعمیر کولر گازی گری چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی گری به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

09129532878

ثبت درخواست آنلاین در سایت



نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما

تماس مستقیم با کارشناس (لمس کنید)